Corrections

This article has been corrected. You may view this article’s correction here.
This article has been corrected. You may view this article’s correction here.
This article has been corrected. You may view this article’s correction here.

A story yesterday on Yale’s Rhodes Scholarship winners misreported the journal in which Ben Eidelson has published a paper. It ran in the Harvard Journal of Law & Gender.

In the Nov. 14 article “Number of Elis abroad plateaus,” the 89 students described as preliminarily slated to study abroad this spring included only students on the Year/Term Abroad Program and the Peking University-Yale University Joint Undergraduate Program, and the figure of 89 students was incorrectly compared to last spring’s total. Furthermore, approximately 12 ­— not five — percent of the Yale’s junior class studied abroad during the 2006-’07 year.

A story published Nov. 5 on the annual Women in Leadership Conference suggested that Sen. Amy Klobuchar ’82 explicitly said in a video that her husband acts as the “motherly” figure of the household. She did not.

Comments