Correction

This article has been corrected. You may view this article’s correction here.

Tuesday’s story “Israeli journalist Rosner talks war” incorrectly reported that Israeli reporter Shmuel Rosner referred to the 1978 Camp David Treaty that resulted in peace between Israel and Egypt. In fact, he was referring to the 2000 Camp David Accords between the Israelis and the Palestinians, as his quotations indicate. The News sincerely regrets these errors.

Comments